Kolejowy teledysk "Bieszczadersów" promujący uruchomione 23 czerwca połączenie kolejowe Łupków - Gdynia robi prawdziwą furorę w sieci. Zrealizowany przy współpracy m.in. z Miastem Gdynia film w ciągu trzynastu dni od premiery dotarł do ponad 100 tys. odbiorców notując blisko 37 000 odsłon! (dane na godz. 18.55, 06.07.2018) W stale rosnącym gronie osób i opiniotwórczych instytucji angażujących się w promocję najnowszej produkcji "Bieszczadersów" znalazły się służby promocyjne PKP Intercity umieszczając dynamiczny spot na swoim fanpage'u, który obserwuje ponad 190 000 osób!
- Jesteśmy zaskoczeni i poruszeni skalą zainteresowania i wsparcia, które otrzymaliśmy w związku z produkcją naszego klipu. Dziesiątki osób zaangażowało się w zbiórkę na pokrycie kosztów jego produkcji a setki bezinteresownie promują go w sieci. Wiemy, że w tym gronie są liczni pracownicy różnych firm z branży kolejowej. Nasz film promujący połączenie kolejowe Gdynia - Łupków zgodnie z opisem zamieszczonym na FB jest także naszymskromnym podziękowaniem dla Ludzi Kolei za ich codzienną, ciężką służbę - mówi Jerzy Zuba frontman "Bieszczadersów" oraz główny koordynator kampanii społecznej KochamKolej.pl
Wszyscy Ci, którym przypadł do gustu kolejowy teledysk "Bieszczadersów" mogą zagłosować na utwór "Z Łupkowa do Gdyni" na Podkarpackiej Scenie Przebojów Radia Rzeszów. Szczegóły <KLIKNIJ TU>
Wszyscy Ci, którym przypadł do gustu kolejowy teledysk "Bieszczadersów" mogą zagłosować na utwór "Z Łupkowa do Gdyni" na Podkarpackiej Scenie Przebojów Radia Rzeszów. Szczegóły <KLIKNIJ TU>
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz